Parťák obchodníkov

Sales a obchodníci... Vymeníme skúsenosti, názory a pomôžeme si navzájom. Čo vy na to?

Ako inšpirovať zákazníka k uzavretiu obchodu.

Ako klienta rozrozprávať, stiahnuť pozornosť a dôveru na svoju stranu a nakoniec predať

Skúšali ste už predať nový produkt človeku, ktorý už podobný produkt používa a je s ním spokojný? A čo tak predať produkt človeku, ktorý má s podobným produktom negatívne skúsenosti? Predstavte si. Máte obchodné stretnutie, ktoré je pre vás kriticky dôležité. Musíte ten obchod získať. Prvé stretnutie však vôbec nejde podľa vašich predstáv. Potenciálny zákazník vás odmietne so slovami:...

Kto má kontrolu nad rozhovorom? Ten kto počúva, alebo ten kto rozpráva?

Množstvo obchodníkov nedokáže predať svoj produkt alebo službu, hoci by ich produkt či služba ľudom pomohli. Rozmýšľali ste niekedy nad tým, kde môže byť kameň úrazu? Čo je kľúčom k úspešným predajom a vyšším ziskom? Ľudia nekupujú a vôbec sa nesprávajú tak, ako by ste očakávali Obchodníci si často myslia, že je to tým, že tlačia a rozprávajú málo....

Donúťte zákazníka povedať NIE!

Okamžitý záujem o váš produkt? Vytiahnutie kreditky, peňaženky a bleskový predaj? Toto je vytýčená méta mnohých obchodníkov a predajcov. Bohužiaľ to tak veľmi často nebýva. Ľudia nekupujú a už vôbec nerobia to,  čo by ste chceli Obchodníci si často myslia, že je to tým, že predávajú málo. Že málo tlačia, nie sú dosť razantný. Iba potom môže prísť úspech....